Home
De verkiezing
Bekijk video
Motiveer je klant
Leer van je klant
Als je wint
Nieuws
Contact
Planning
Blijf op de hoogte
Partners

Sponsoren

Partners

ABN AMRO

ABN AMRO

De nieuwe samenwerking met ‘Retailer of the Year’ past goed bij de strategie van ABN AMRO. Lang is geïnvesteerd in sectorteams die retailklanten zowel in het grote als kleine segment optimaal kunnen bedienen. Hierbij is diepgaande kennis van de sector van essentieel belang om onze rol als strategische partner goed te vervullen.
Op deze manier wordt geïnvesteerd in lange termijnrelaties en hechte samenwerkingen met de klant. De toegevoegde waarde hiervan is dat we in verschillende stadia van de bedrijfsvoering kunnen anticiperen op ontwikkelingen en kansen die zich voordoen voor de klant. Voor meer informatie over de sector bezoekt u de website.

Wereldhave

Wereldhave

Wereldhave is een Nederlandse beursgenoteerde belegger in vastgoed. Zij investeert in middelgrote winkelcentra in Noordwest Europa die dominant zijn in hun regio met een primair verzorgingsgebied van tenminste 100.000 inwoners. 'Convenient shopping' staat centraal in de winkelcentra van Wereldhave. De centra zijn goed bereikbaar en hebben een breed aanbod van winkels, uitgebreide faciliteiten, aantrekkelijke horeca, supermarkten en een mix van sterke (inter)nationale huurders met local heroes die gezamenlijk voorzien in 90% van de winkelbehoefte. bekijk de website

Q&A

YourGift

Dé Cadeaukaart die je nooit meer vergeet!
Met + 6000 online en fysieke bestedingspunten, waaronder Praxis, Rivièra Maison, Fonq.nl, de Bijenkorf én uiteenlopende belevenissen geef je iedere keer een origineel en passend cadeau.
De YourGift Card is in delen besteedbaar en voorzien van een EGI waarborg.
Dit zorgt voor een 100 % saldo garantie waardoor het altijd zijn waarde behoudt.
Voor onze B2B partners creëren wij een custom made giftcard en/of een webshop in de look en feel van de organisatie. Zo heeft de werkgever altijd een geef moment, 365 dagen per jaar.

Interesse? Alle informatie is te lezen maar vooral te zien op onze website www.yourgift.nl

Q&A

Q&A

Sinds de oprichting in 2003 is Q&A uitgegroeid tot een leidende retailpartner voor kennis, onderzoek, advies en opleiding. Onze kwalitatief hoogstaande onderzoeken leiden tot essentiële inzichten en adviezen die toepasbaar zijn op alle niveaus binnen een organisatie. Dit helpt onze klanten om iedere dag weer beter te presteren. Daarnaast draagt Q&A bij aan de kennisvergroting in de retailsector door middel van trainingen, masterclasses, presentaties en workshops. Heeft u een vraag? Wij hebben de oplossing.

Itab

ITAB

ITAB ontwikkelt, produceert en installeert winkelinrichting concepten en producten voor winkelketens in food en non-food segmenten, in binnen en buitenland. ITAB ontzorgt retailers volledig op het gebied van winkelinrichting. Van het bedenken en ontwerpen van inspirerende en efficiënte winkelconcepten tot de volledige productie en implementatie ervan. Ons full-service aanbod bestaat uit design- en engineering services, standaard en maatwerk interieur, innoverende oplossingen voor kassagebieden en professionele verlichting systemen. Lees meer over ons op www.itab.com. Retail is topsport en dat mag beloond worden. ITAB steunt het “Retailer of the year” initiatief daarom van harte.

Itab

Bulsink

You can’t make a brand, you are building one

De retailwereld verandert in recordtempo. Off- en online zijn verwikkeld in een heftige strijd en moeten tegelijkertijd succesvol samengaan. Shoppers zijn minder trouw en onvoorspelbaar. En meer nog dan prijs en product, is het de relevante beleving die het verschil maakt. Dat begint al voor de bouw van een project.

Als specialist in retailprojecten in heel Europa, begrijpt Bulsink dat. Locatieonderzoek en het begeleiden van huurcontracten zorgen voor een solide basis. Eén aanspreekpunt voor het aanvragen van vergunningen, projectmanagement en realisatie betekent rust, controle en formulebewaking. Terwijl verantwoordelijkheid voor de bouw, afbouw, installaties en het interieur de afgesproken kwaliteit met de snelste doorlooptijd garandeert. Bovendien bewijzen we dat budgetten niet overschreden worden.

Voorsprong door innovatie
We zijn 24/7 echt bereikbaar, spreken de taal, kennen de internationale markt, de wet en de wegen. Zeggen wat we doen en doen wat we zeggen. Kunnen terugvallen op drie generaties ervaring, maar zetten tegelijkertijd in op de toekomst. Gebruikmakend van doordachte technologieën zoals camera’s on site, digitale scrumboards en een beveiligd online projectenplatform met de mogelijkheid tot realtime overleg waar ook ter wereld. Innovaties die actueel inzicht bieden, lijnen kort houden, ruis beperken en zo tijd en faalkosten besparen.

Samen bouwen we zo aan sterke retailconcepten die het verschil maken.

Bulsink Retail International
Building the future of retail

Salesforce

Salesforce

Toen we Salesforce zeventien jaar geleden begonnen, wilden we CRM opnieuw vorm geven. In de cloud. En zo ontstond een geheel nieuw technologiemodel.

Daarnaast reserveren we 1% van ons vermogen, 1% van de tijd van onze werknemers en 1% van onze producten om Salesforce.org in staat te stellen wereldwijd non profits te helpen bij het bereiken van hun doelstellingen. Dankzij deze twee belangrijke besluiten groeiden we enorm, waardoor we uiteindelijk de leider in CRM zijn geworden en aan de basis stonden van het cloud computing-tijdperk. Maar dat niet alleen: met ons liefdadigheidsmodel inspireerden we ook anderen.

Dankzij onze toegewijde werknemers, partners en onze klanten is ons CRM-platform 's werelds meest toonaangevende zakelijke cloudecosysteem geworden. Bedrijven en instellingen van alle soorten en maten kunnen nu op een nieuwe manier contact leggen met hun klanten. En dat allemaal dankzij cloudtechnologie waarbij de allernieuwste ontwikkelingen op het gebied van mobile en social geïntregeerd zijn, waardoor ze meer verkopen, betere service bieden, effectiever vermarkten en succes behalen, zoals nooit tevoren.

Gen25

Gen25

We are Gen25, your next generation Salesforce partner. Wij zorgen ervoor dat organisaties Salesforce zo efficiënt en optimaal mogelijk benutten. Gen25 implementeert Salesforce Service Cloud, Sales Cloud en App Cloud (Platinum Consulting Partner) en ontwikkelt applicaties op het Salesforce platform (Gold ISV Partner). Tevens adviseert en ontwikkelt Gen25 op het Heroku Enterprise Platform (Platinum Heroku Enterprise Partner). Gen25 levert consultancy diensten aan tal van ondernemingen uit alle marktsegmenten, waarvoor een geavanceerde IT-omgeving cruciaal is voor de toekomst. Wij zorgen ervoor dat uw bedrijf klaar is voor de toekomst. Meer informatie: www.gen25.com.

NUON

NUON

Wij zijn een energieonderneming, die ongeveer 2 miljoen consumenten, bedrijven en organisaties bedient in Nederland. We produceren en leveren elektriciteit, warmte, koude en gas. We wekken energie op via gas, kolen- en waterkrachtcentrales, zonne-energie en windparken. Wij zorgen dat energie steeds groener wordt en zijn de grootste groene stroom opwekker van Nederland. Onze klanten bieden we verschillende energie-gerelateerde producten en diensten. Met een netto-omzet van 2.8 miljard euro in 2015, behoren we tot de top drie van de Nederlandse energiebedrijven. Wij hebben ongeveer 4.400 medewerkers op verschillende locaties in Nederland. Ons hoofdkantoor staat in Amsterdam.

Van As

Van As

VAN AS is al ruim 80 jaar innovatief en ondernemend. Gespecialiseerd in Point of Sale oplossingen voor Retail in zowel offset als digitaal print. Producten die zij zoal verzorgen zijn raamstickers, vloerstickers, countermatten, kunststof wobblers, lifesize displays geproduceerd op specifieke zelfklevende of kunststof materialen. Wilt u ook iets vernieuwends voor uw aankomende campagne? Neem dan gerust contact op!

TRILUX

TRILUX – SIMPLIFY YOUR LIGHT

TRILUX behoort tot de drie grootste fabrikanten van verlichtingsarmaturen in Europa en is marktleider in Duitsland. Het bedrijf biedt wereldwijd plaats aan meer dan 5.500 werknemers.

Als Duits familiebedrijf – opgericht in 1912 – staat kwaliteit altijd voorop. De expert in professionele lichtoplossingen en ledverlichting biedt klanten een energiezuinige en toekomstgerichte verlichtingsoplossing op maat.

TRILUX wijst ze de weg in het enorme aanbod van (led) lichtoplossingen. Dit doet het bedrijf voor de markten industrie, kantoren, onderwijs, retail en zorg.

Om voorop te blijven lopen, werkt TRILUX met een eigen laboratorium en expertisecentrum aan continue innovatie. Deze innovatie komt ook terug in de in 2010 opgerichte TRILUX Akademie. Hiermee deelt TRILUX – via opleidingen en cursussen – zijn kennis met relaties. Meer informatie: www.trilux.com/Retail

RetailTrends Media

RetailTrends Media

RetailTrends Media zal ook dit jaar weer als mediapartner aan de verkiezing Beste Winkelketen verbonden zijn. De redactie gaat frequent aandacht aan deze verkiezing besteden via RetailTrends, EtailTrends, RetailNews.nl en onze social media accounts. Deze consumentenverkiezing is voor alle retailers een mooie jaarlijkse graadmeter. In onze media zullen de diverse categoriewinnaars uitvoerig worden uitgelicht ter informatie en inspiratie voor collega-retailers.

Telegraaf

Telegraaf

De Telegraaf is al 120 jaar één van de meest prominente en toonaangevende nieuwsmerken van Nederland met een unieke formule gebaseerd op de redactionele pijlers binnen- en buitenlands nieuws, sport, finance en entertainment. De Telegraaf brengt 24 uur per dag het laatste nieuws in print en digitale media. Dagblad De Telegraaf is de grootste en meest gelezen krant van Nederland met een gemiddeld dagelijks bereik van bijna 2 miljoen Nederlanders. In het weekend verschijnt bij de krant het gratis full colour magazine VROUW.
Telegraaf is met 344 miljoen pageviews en 3,7 miljoen unieke bezoekers per maand één van de grootste nieuwssites van Nederland.

Vrouw

VROUW

VROUW is er al 10 jaar voor vrouwen die midden in het leven staan. Via het digitale platform VROUW.nl, een wekelijks magazine, een 2-maandelijkse glossy en een krantenpagina in De Telegraaf vinden deze vrouwen 24/7 inspiratie, ontspanning, entertainment, advies, ruimte voor reflectie en interactie met andere vrouwen. Dankzij actualiteiten, achtergronden en de emotie achter het nieuws.

Q&A Panel

Q&A Panel

Het Q&A Panel is het onafhankelijke consumentenpanel van Q&A en heeft in Nederland ruim 145.000 panelleden. Het panel is opgebouwd uit leden die geïnteresseerd zijn in (online) winkelen, waardoor het een uniek instrument is om representatieve uitspraken te doen over tal van onderwerpen met betrekking tot (online) winkelen. Q&A beschikt over een grote hoeveelheid gegevens van deze panelleden, zoals socio-demografische kenmerken, interessegebieden en mediagebruik. Q&A beheert consumentenpanels in Nederland, België, Duitsland, Spanje en Italië. Overige landen zijn opvraagbaar.